Za izgradnju Žeželjevog mosta zaključen je ugovor na 46 miliona eura koji će finansirati Pokrajina i Evropska unija, rečeno je na tribini MO „Salajka“ pod nazivom „Uticaj izgradnje Žeželjevog mosta i dvokolosečne pruge za železnički saobraćaj u AP Vojvodini i u Novom Sadu“.
Diplomirani ekonomista koji je 40 godina radio na železnici, Marjan Sabljak predstavio je idejni projekatdvokolotečne pruge koja će služiti i za putnički i za komercijalni saobraćaj. Kako je kazao, pruga Stara Pazova-Novi Sad prolaziće kroz Inđiju i na ulasku u Bešku ići će pravo na Čortanovce, kroz tunel, nastaviće obalom Dunava ka Karlovcima gde se smešta prekoputa sadašnje stanice. Potom će ići ka Petrovaradinu, Pobedi i Žeželjevom mostu.
-Raniji projekat predviđao je prolazak preko Fruške gore, ali tamo mogućnosti za izgradnju ne postoje zbog terena koji je geološki nestabilan- rekao je Sabljak dodajući da projekat ne predviđa izmeštanje objekata na Salajci, gde su sporne ulice Temerinska i Radovana Domanovića, ali da će vrlo verovatno doći do toga kada se bude pravio završni projekat. On je naglasio da je Centar za istraživanje i projektovanje iz Beograda načinio projekat, ali da je realizacija istog deo pitanja koje Republika treba da reši kroz prepristupne fondove.
Jedan od učesnika tribine, predsednik Saveta za saobraćaj Jovan Genevajn, osvrnuo se na drumski saobraćaj na Salajci i preopterećenje Partizanske ulice. Kako je rekao, s obzirom na to da je to magistralni put, u nadležnosti je Republike te se mora čekati na njeno “zeleno” svetlo kako bi se ulica uredila. Napomenuo je da, pošto i u ovom delu grada kreće visokogradnja, uskoro se može očekivati i proširenje partking zone. Genevajn je govorio i o potencijalu grada da vrati tramvaje osvrnuvši se na studiju koja je rađena pre 15 gopdina. Rekao je da je rpojekat gotov i da se Savet zalaže da se uvede velika kružna linija tramvaja oko grada koja će stalno funkcionisati, biti povezana sa ostalim gradskim saobraćajem i činiti skladan sistem.
Predsednik pomenutog Saveta najavio je da će ovo telo LSV Novi Sad praviti akciju kojiom bi se anketirali građani i sakupljali potpisi kojim bi se izgradnja Žeželjevog mosta pokrenula.
Tribini nije prisustvovao član Saveta za železnicki saobracaj u Pokrajinskom sekretarijatu za privredu Milan Vučinić, koji nije mogao da dođe do grada zbog protesta vlasnika traktora. Ovaj događaj moderirao je predsednik MO “Salajka” Lazar Golubović.